středa 4. října 2017

I have a dreams...

Ahoj :) 


 „Jako chlapec snil, že se stane lodním kapitánem, ale vzdal to, když mu kdosi vysvětlil, co jsou to žraloci.“
  A já jako malá holka snila, že se stanu učitelkou, později novinářkou a ještě později SLAVNOU spisovatelkou. A pak mi nikdo nic nevysvětlil. Sny přicházely ale i odcházely. A z původních snů už zbyly jen úsměvné vzpomínky. Ovšem, ne všechny sny odešly někam za hory a doly...
  
  Říká se, že jakmile sen vyslovíme, nesplní se. Ale štěstí se má přeci pokoušet.. ッ Rozhodla jsem se, že Vám své sny povím. 

„Budoucnost patří těm, kdo věří svým krásným snům.“
  Asi úplně tím největším snem, který se mi z části už splnil, je má práce, můj JOB. Ne, nikdy mě nelákalo být usměvavou průvodkyní, která je celou sezónu zavřená mezi zdi starého hradu. Ale jakmile jsem sem vkročila poprvé, už to můj sen byl. Teď se ten sen prohloubil natolik, že nechci být jen průvodkyní a pokladní, ale chci být DOBROU průvodkyní a ještě lepší pokladní. Chtěla bych, aby mi návštěvníci zanechávali vzkazy v návštěvní knize, že se jim má prohlídka líbila. Slíbila jsem si, že udělám vše proto, aby se můj sen splnil.

  Dalším (ne, nejsem skromná) mým snem, mým přáním, který už mám dlouho, je stát se spisovatelkou. Napsat knihu, vydat ji, udělat ji obálku a poslat do světa. Téma na knihu by bylo, námět také, postavy jakž takž také, ale psací blok ne a ne se pustit. Ale věřte mi nebo ne, já se do toho po sezóně obuji. Sednu si k našemu krbu, dám si horký čaj, u nohou mi bude ležet kotě (které teda ještě nemáme) a prsty budou běhat po klávesnici jako divé!

  A tenhle sen, je už z části splněný! Přála jsem si opustit město, nastěhovat se na vesnici mezi stromy a žít spokojený život po boku někoho, kdo mě bude mít rád. A ejhle, ono se to stalo. Teda skoro. Mám přítelkyni, kterou mám (víc než) ráda. Budeme se po sezóně stěhovat do malého domečku hned pod hradem. A já budu šťastná!
 
  A můj další sen? S tím my můžete pomoci i Vy! Hlavně teda Vy! Chtěla bych se stát blogerkou... ehm... tou už teda jsem... ale DOBROU blogerkou. Chtěla bych dostávat recenzní výtisky (jak já Vám to závidím, holky!) a psát recenze pro různé portály. Knihy miluji! Tak prosím, HELP ME! Jak se dostat k recenzování knih?

  Pokud jste můj článek dočetli až sem, patří Vám můj dík!

  A jaké jsou Vaše sny? Nebojte se je vyslovit, třeba právě to Vám pomůže si je splnit!

S láskou   ❤

Vaše


1 komentář:

  1. Ahoj �� máš krásné sny a budu Ti moc přát, aby jsi si je co nejdřív mohla splnit! ����Těším se na další krásné články! ��Píšeš totiž moc hezky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas k napsání komentáře! :*

Nejnovější článek

KNIŽNÍ VÝZVA 2019