neděle 27. ledna 2019

DIY - DIÁŘ 2019

DIY - DIÁŘ 2019


Dobrý den, vážení čtenáři :) 
  
Po dlouhé době se Vám opět ozývám s novým článkem. Vím, dlouho jsem zde nebyla příliš aktivní, ale sezóna skončila, rok se s rokem sešel, mi je o rok více a najednou toho bylo nějak moc. Zkrátka na psaní článku nebyla energie ani nápady. Ale jsem zpět s novou energií a chutí psát. 
Jak už jsem se zmiňovala - rok se přehoupl z osmičky na devítku a spousta z nás začala psát do nových kalendářů, diářů či aplikací s "prázdným listem".  Ani já nejsem výjimkou. Kalendáře mám doma dva - jeden nástěnný s tématikou Harryho Pottera (Děkuji Ježíšku!) a druhý klasický stolní s místy ČR. Bez kalendáře ani krok, což teprve bez diáře! Bez toho už nějaký ten rok nedám ani ránu, a když ho nemám připadám si neúplně, prázdně. Každý rok jsem diář dostala k vánocům či k narozeninám, které mám v lednu.  Letos ale ne. 
Můj vlastní diář. Citát použitý z Harryho Pottera.
 Na diář pro tento rok jsem měla nejspíš moc vysoké nároky. Ideální by byl nedatovaný, kroužková tvrdá vazba s možností doplnění listů, to-do listy, kapsička na drobnosti a tak dále. Tenhle diář snů by mě ale vyšel něco okolo 500,-- a to jsem za diář dát nechtěla. Díky Bohu jsem koncem roku 2018 našla blog slečny (www.luckastefani.cz), která vyrábí diář mamince  k vánocům, a já měla jasno! Udělám si svůj diář sama a bude originální a bude splňovat vše, co chci. Jé, kdybych tehdy věděla, kolik s tím bude práce a trápení, nejspíš bych ty peníze za diář dala. :D 
Roční přehled měsíců
 Mých pokusů o top diář bylo myslím celkem šest. Od sešití kancelářských papírů do sešitu přes rozbití složky s kroužkovou vazbou, přes děrovačkou pokažených papírů až po finální koupi čtverečkovaného "bloku" s kroužkovou vazbou bez tvrdých desek. A u něho jsem zůstala a oznámila, že tohle je opravdu poslední verze. Sešit mě stál cca 50,-- vTescu, a přestože je čtverečkovaný, jsem s ním spokojená. Inspiraci jak si diář vést, co do něj všechno zakreslit jsem hledala u strýčka Google a na Pinterestu. 
  
 Desku diáře jsem ozdobila citátem z Harryho Pottera a mrzí mě, že jsem celý diář do téhle tématiky nevedla už od začátku, ale až od  měsíce dubna. Jelikož nejsem moc výtvarně nadaná, na "hlavní" stránku jsem využila antistresovou omalovánku sov a věřím, že vymalováním si budu krátit čas v práci :D.  Samozřejmě nesmí chybět adresa majitelky a roční přehled měsíců. Za ten bych chtěla ještě dodat tabulku na "moje dny" a plánování narozenin (doporučuji si diář načrtnout na papír a až poté jít do finální podoby do sešitu, já to neudělala a teď toho lituji :( ). Stránkou, za kterou jsem ráda, je "Knihy, které si chci přečíst", protože jsem si je vždy psala na papírky a ty jsem ztrácela :/. A pak už začínají jednotlivé měsíce. Týden mám rozdělený na dvě stránky (vybírejte sešit s dostatečným množstvím stran) a nechybí vepsaná jména, data, kolonky na to-do, výdaje ani poznámky (tam si budu nejspíš vypisovat obědy na celý týden či nákupy nebo tak něco). Na konci každého měsíce mám prázdnou stránku kam si píšu výdaje jako je nájem, internet, pojištění či teď veterina. Zatím mám udělaný měsíc leden, únor, březen, duben. Na konci diáře bych chtěla mít místo na kontakty, ordinační hodiny lékařů, spojení autobusů do blízkých měst a nějaký ten svůj prostor na "nic". 
Týden jsem si rozložila na dvě stránky a jsem za to ráda.
 Líbí se Vám můj diář? Vedete si taky diář? Kupujute či si vyrábíte diář? Vaše názory mě zajímají! Budu se na ně těšit v komentáři, na sociálních sítích, prostě všude! 
  
láskou.. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas k napsání komentáře! :*

Nejnovější článek

KNIŽNÍ VÝZVA 2019