úterý 20. února 2018

Plány, které chci stihnout do konce roku


Plány, které chci stihnout do konce roku


Zdroj: pinterest
 Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jakým článkem Vás překvapit a „dostat do kolen“. Dobře, překvapím asi jo, ale pochybuji, že Vás dostanu do kolen. J To se mi zatím nějak nedaří a já nějak netuším proč….

 Každý z nás máme nějaké sny a plány, které chceme uskutečnit. A ani já nejsem výjimkou a těch plánů mám hned několik. No, nebudu naivka a velice rychle přestanu myslet na dovolenou na Havaji :D Ale ty uskutečnitelné plány Vám ráda napíšu J Jdeme na to!


 Úplně nejraději bych to rozdělila do tří skupin – před sezónou, v sezóně a po. A vlastně proč ne?

Před sezónou

Sezóna u nás na hradě začíná na Velikonoce, které jsou letos velmi brzy (nebo pozdě?). A já mám do té doby spoustu plánů!

-          nachystat si do tabletu spoustu knih, abych ve volných chvílích nekňučela, že nemám co číst
-          vybrat oblíbený hrneček na to nejlepší kafe po kterém se mi už stýská!
-          Znovu se jít podívat na Soví skálu a udělat si nějaké krásné fotky
-          Maximálně si užít poslední týden volna před prací
-          Projít si tu naši „zapadlou“ vesničku a zjistit, co kde je a o čem ještě nevím
-          Zasadit si do truhlíku bylinky a doufat, že mi přežijí (umře u mě i kaktus :D )
-          Udělat si domácí „mysli“ na snídaně do práce (dobře, nesnídám, tak na svačiny)
-          Zajít ke kadeřnici abych v těch princeznovských šatech nevypadala jako strašák do zelí
-          A minimálně ještě jednou navštívit mojí drahou Boženku a na oplátku ji přívítat zase u nás
-          Napsat si konečně ten nový text na prohlídky

 V sezóně

Ta bude letos sakra dlouhá! A j se na ní urputně těším! Uaáááá, mufloni, těšte se na mě! J

-          v první řadě vezmu kolegyni Peťu na pořádný výšlap na Rešovské vodopády a to co nejdřív
-          loni jsem těch výletů po okolí s kolegy moc nestihla, ale letos chci minimálně na Křížovou cestu do Rudy
-          přečíst několik nih v dobách, kdy bude svatý klid
-          užívat si na 100% volné pondělky
-          chodit více na procházky (Peti, těš se J ) než loni
-          tu sezónu si sakra užít
-          o dovolené odjet někam pod stan a užít si alespoň jeden volný víkend
-          chodit do lesa

 Po sezóně

-          jet na dovolenou s mojí R.
-          odevzdat mozek na rehabilitační oddělení a doufat, že na stejném oddělení neskončí i má duše
-          užívat plnými doušky liduprázdný Sovinec
-          připravovat se na Vánoce
-          užívat si ten život na P.Ú.

 Tak moje plány na nadcházejících pár měsíců znáte. Podle mého názoru jsou to obyčejně neobyčejné plány a jak se znám moc jich neuskutečním. Nicméně budu dělat vše proto, abych většinu z nich uskutečnila!

Máme nějaké společné plány? Jaké jsou vaše plány? Zajímají mě vaše názory, posouvají mě dále!

S láskou 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas k napsání komentáře! :*

Nejnovější článek

KNIŽNÍ VÝZVA 2019